Als podotherapeut stel ik mezelf tot doel om de hoogst haalbare kwaliteit van zorg te leveren. Dit doe ik gebaseerd op mijn jarenlange kennis en ervaring, maar ook door het volgen van de nieuwste richtlijnen, behandeltechnieken en opleidingen.
Bent u niet tevreden?
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over mijn dienstverlening, dan kunt u op deze pagina vinden hoe u uw klacht kunt uiten.
Op de eerste plaats vind ik het belangrijk dat u uw klacht met mij bespreekt, zodat ik kan proberen om een passende oplossing te vinden. U kunt daarvoor contact met mij opnemen, bijvoorbeeld door me te bellen of een afspraak te maken. Klanttevredenheid en het oplossen van uw klachten staat bij mij hoog in het vaandel. Ik streef er naar om uw klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen twee weken na ontvangst af te handelen. Ook voor overige opmerkingen of feedback kunt u natuurlijk contact met mij opnemen.
Komen we er samen niet uit?
In dat geval kunt u overwegen om uw klacht voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie van het Kwaliteitsregister Paramedici. Meer informatie kunt u vinden op de website van het Klachtenloket Paramedici (de verschillende pagina’s kunt u bekijken via het menu in de grijze menubalk).